Caps och Phaestmästeriet

DATUM: 2010-08-25 KLOCKSLAG: 17:56:05

Nolleperioden är i full gång, lite sömn och mycket att göra. Härligt säger jag! Man lever som en kung, skolan börjar snart och jag tömmer min hink med festpepp innan bokläsade- och uppgiftlösningsperioden börjar på allvar! Vilket kan behövas.

Har varit CPH, även kallad civilphösare, vilket är "låtsasnolla", avslöjade mig inför klassen igår. Eftersom jag var phösare för en annan klass än vad jag egentligen läser så blev det uppror när de upptäckte att jag inte ens gick samma program som de.

Hämnd låg i luften.

Fick förklara varför man har CPH och vad jag hade sagt/gjort var sant och vad jag hade ljugit om.

Det var en hel del.

Sedan på kvällen var det caps som stod på menyn och folk var fulla och vilsna, själv hade jag phösaruppdrag på annat håll och kunde bara ansluta till capsen en kort stund.

Denna stund utnyttjades bra.

av mina nollor.

Buren av 6 av mina nollor blev jag, ända ner till fontänen där jag kastades i. Allt detta för att visa vad de tyckte om min insats som CPH. Blöt och nykter gick jag hem och bytte om och var tvungen att fortsätta med mitt phösaruppdrag. Ingen caps för min del med andra ord.

Fan.

Blev färdig tio och kunde ge mig in i leken, dock försenad. Härlig kväll blev det ändå! Skönt att vara anslöjad och kunna hälsa på folk igen!

Nedan ser ni bilder på Phaestmästeriet som jag arbetar med, här så inviger de Phaestmästeriet och dess sköld, som jag har målat föresten!

Nu ska jag nog sova, eftersom jag har inte haft så mycket tid över för det idag.





Kommentarer
Postat av: Zidden

Ni är då nästan söta iaf ;)

2010-09-29 @ 22:57:03
URL: http://jontewikbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0