Sammanfattning

DATUM: 2009-06-11 KLOCKSLAG: 21:26:45

Oj det var så länge sedan jag skrev här att jag inte ens viste hur jag skulle börja.

Skulle jag skriva om vad som har hänt under min frånvaro?

projektet?

mustachkampen?

besöket på luleå universitet?

balen?

studenten?

nä, jag har ingen lust, var på studentskivan igår och känner mig ganska sliten idag. Precis som det ska vara med andra ord, jag minns inte så mycket vad som hände igår, det är bara en enda stor dimma. Allt jag vet är att mycket, mycket pengar försvann igår, hur vet jag inte men jag har mina aningar och det kan nog vara kopplat till hur jag mår idag.

Är däremot inte bakis.Ville bara poängtera det för de skadeglada. Emil däremot.

är bakis!

vad annars? jo! kvällen höjdpunkt var nog Annelies nya smakupplevelse. Hon halsade den där absintshoten som om det hade varit päronsoda i ett shotglas på en varm sommardag! Some learn the hard way!


På röda mattan


Mattias Gunéll, Svensklärare, iförd en sjömansunifom!


NV06
Mentorerna: Ingela och Olof.
Klassen: Sandra, Gustav, Kriko, Jag, Burström och Emil
Kommentarer
Postat av: Zidden

Men sluta klaga din slurk! Du lyckades juh köpa 3st tequila shotar te jag du å emil för 50kr!! du kan juh inte blivi allt för fatti!

2009-06-14 @ 18:28:35
URL: http://jontewikbergs.blogg.se/
Postat av: annelie

Det var ju ni som lurade in mig skiten!

Jag kunde ha brännt upp halsen och dött :P



Btw, visst filmade vi när vi sköt öl på avskedsfesten?

2009-07-03 @ 18:37:42
URL: http://alovgren.blogg.se/
Postat av: kriko

Alltså, du har kasnke om möjligen den snyggaste bloggen..

samt de snyggaste personerna på bloggen ;)

Tbh, det kommer bli tråkigt utan dig och ditt dryga sätt att vara på..

Tror bara jag alrig fått chansen att säga det tidigare.. ville bara du skulle veta det..

snörvel ;)

2009-07-14 @ 00:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0