Midsommar och Brännboll

DATUM: 2009-06-18 KLOCKSLAG: 18:37:07

Midsommar suger.

eller... jag suger.

jag har inte lyckats hitta något att göra till midsommar vilket känns som ett stort misslyckande så det blir det gamla vanliga, åka till sommarstugan med föräldrarna och fira med den äldre generationen med god mat, badtunna, öl, bastuflotte, fiske, snapsvisor, roliga historier och dopp i sjön.

vänta lite...

Det lät inte allt för dumt. Detta kommer nog att gå vägen!

Btw. på mitt konto har jag fått 285 kr och titeln läser: "AVSUGNING"

jag har mina aningar!

Här kommer lite bilder från brännbolls turneringen och KANONLAGET!  enjoy!






Om ni undrar så är jag den spinkiga killen med hitlermustash och ett stort rött N på magen och killen med det ofantligt vulgära klädesplagget (?) är Christoffer aka Kriko
Kommentarer
Postat av: pelle

men ey, hitler, midsommar är amatörernas afton (tillsammans med nyår). bara nollor festar då ;)

2009-06-18 @ 23:10:17
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: sandran

hahaha, nawnaw.

2009-06-20 @ 09:59:53
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0