Ja, jag kan klubba!

DATUM: 2010-07-07 KLOCKSLAG: 22:49:51


Pluggat idag. Känner mig rätt duktig faktiskt, har hållt mitt mål än så länge, att plugga 4 timmar varje dag. Utom söndagar, de är heliga! Mina sommardagar börjar klockan 7 med lite löpning, får igång blodet och hjärnan, sedan studier och efter det är jag ledig.

Som idag.

Problemet med all denna ledighet är vad man ska göra med den.

Jag hittade kameran och gick lös på allt, men eftersom jag var ensam hemma så blev det mest blommor, träd, gräs och olika kroppsdelar av mig (nej, inte de kroppsdelarna...).

Plåtade även min nya supercoola afrikanska kapsylöppnare (så Maria skulle få se), den ser mer ut som en domstolsklubba, eller en grov pipa.

Och den funkar!

Amazing.

Ska bära med mig den överallt! Kommer att bli mitt nya partytrick. "Va kan du öppna ölen med en klubba?"

Yes I can! (*trumpetfanfar)

Jag vill visa upp den och vara sådär barnsligt stolt, men var är alla människor? Vännerna är spårlöst borta, och här sitter jag med allt för mycket tid. Dock så försvinner jag vidare in i landet imorgon med föräldrarna, med brist på annat att göra. Kanske hinner resten vakna upp innan jag kommer tillbaka.

Vill tillbaka till Luleå, här är det tråkigt, jag vill grilla, göra hyss, bli redlöst full och träffa alla underbara människor!

Nu.

Sova.

Här maria                                                ...och här  :D









Kommentarer
Postat av: Kriko

Skit i inlandet nu och stanna vid kusten!

kom och häng i ume så ska jag fixa en rejäl åktur ;)

du kanske ha supit hårt under året i lule, men inget kommer kunna jämföras med att komma till ume!

Borta bra, men ume bäst!

2010-07-08 @ 18:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0