Naughty Laundry

DATUM: 2009-09-14 KLOCKSLAG: 14:18:42

Har just ätit frukost/lunch och ska snart ner på ljusgården och plugga lite matte. Men först så måste jag uppdatera här lite grann, det var ett tag sedan jag rörde bloggen!

Igår var första gången jag tvättade min smutstvätt sedan jag flyttade hit. Imponerade! Just nu har jag världens diskhög jag måste ta itu med, och inte nog med det, så är jag ultramegasuper-förkyld för tillfället.

Tänkte lägga upp lite bilder från nollskensröjet som inte nått webben ännu!






Tömde bilderna på mobilen, vilket borde förklara kvaliten på bilderna. Hittade även en massa videor som: Phösarstrippen, Generalstrippen, D6-strippen och Adelstrippen.

Fint.
Kommentarer
Postat av: sandran

men URSÄKTA? den FÖRSTA gången du tvättade? man, hur går det till? får lust att komma och fixa till i din lya...

2009-09-17 @ 11:47:01
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/
Postat av: Kriko

ehmm.. just nu förstår jag varför du hade safesex hjälmen på..

tjejerna till vänster skulle nu kräva att man hade den på...

hoppas allt är bra för dig, att levern inte har gått åt.

får la se när man kommer upp och besöker dig.

hane!

2009-09-28 @ 01:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0