Årets Grisfest

DATUM: 2009-10-03 KLOCKSLAG: 23:29:43

Vi hade Phösarfest igår, vilket urartade totalt genom halva festen. Jäklar vad roligt vi hade, Phösarna var så packade att de inte längre såg klart och pratade i gåtor!
Bara hälften av phösarna klarade sig igenom förfesten och ingen av dem dök upp till efterfesten.

Själv blev jag tillkallad av Lulebo och blev tvungen att ta bort avspärrningarna vi hade gjort sådär vi halv 3 tiden vilket inte var lika awesome, men vad ska man göra.

Idag var det mening att jag skulle hänga med fransmännen på deras förfest, och senare dra vidare till oktoberfesten som är i kväll på STUK, men jag bangar, är bara inte peppad för uppgiften så jag stannar hemma istället. Har sett film och roat mig i min ensamhet.

Andra saker som jag gjort idag? Jag har städat, phösarfesten var hos mig så det var inget nöje att vakna upp och se röran, det luktade öl i hela korridoren och allt som kunde tömmas hade tömts. Kände mig rätt så fattig och less, men så hittade jag flera intressanta saker. Som t.ex.

En fotobok från nolle-p
En tantmössa
Ett headset från 70-talet
Två t-shirtar
En ryggsäck
Extra öl och cider
5 påsar chips

Däremot kom folk idag och tog igen ölen och cidern, men resten är kvar i min ägo för tillfället!

Nu ska jag nog sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0