Googlebränna, Träningsvärk och Tuggmärken

DATUM: 2009-05-04 KLOCKSLAG: 23:00:18

Kom tillbaka från Riksgränsen igår.

kroppen skriker av smärta från alla träningsvärk och min googlebränna svider.

Men det är något man får ta när man har haft det så roligt som jag har! 4 dagars snowboardåkning i paradiset, detta klår alperna. Stannade hemma idag, trots att jag egentligen har skola, men kände mig sliten och behövde min sömn. Valpen SÄPO (säkerhetspolisen) bokstavligen kastade sig över mig när han kom hem. Han bet mig i öronen och över näsan i sitt lyckorus, haha!

Känner iget sug efter att skriva egentligen och ska nu dyka ner i madrasshavet, men innan dess så bjuder jag på en bild av just SÄPO för alla som inte har fått nog av internets utbud av söta små kattungar och hundvalpar, och så återkommer jag imorgon med bilder och ett mer detaljerad repotage om riksgränsen, där du får veta mera om skandlerna, sveken och missämjan. Missa inte!




inte ens skor "går" säkra under SÄPOs framfart! :O
Kommentarer
Postat av: Zidden

Alltså..kan den där söta lilla fluffbollen verkligen göra någon skada? =O

2009-05-05 @ 15:30:40
URL: http://jontewikbergs.blogg.se/
Postat av: pelle

HAHAHA! Heter han SÄPO på riktigt? störtskönt!

2009-05-05 @ 15:56:20
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Maalin

Hatahatahatahata,. Varför är jag här och missar honom, jo, eftersom de (päronen) skaffade valp medan jag var här.

2009-05-05 @ 16:16:47
URL: http://mkbe.blogg.se/
Postat av: Maalin

Jag fick faktiskt vänta 3*18min (cirka) för jag missade alla med halv min till 2min. südesü.

Är inte Belgein varmare än Tyskland?



Sommaren försvann och jag är GLAD!!



Stället ser lika ut som jag minns det, tyvärr är jag inte tillräkligt bra ükare för att uppskatta sünt.

Ser ut som du hade det toppen, büde med väder och utbud. Betydligt bättre än förra üret dü allt var bara slask.



(fick inte iväg kommentaren pü "riksgränsen-inlägget")

2009-05-05 @ 21:59:13
URL: http://mkbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0