Systemåldern

DATUM: 2009-03-11 KLOCKSLAG: 20:43:42

En dag äldre från igår men defineras numera som vuxen. Vuxen... Smakar på ordet med det passar inte i min mun, har det aldrig gjort och kommer aldrig göra. Jag är mellanbarnet i syskonskaran med en bossig storasyster och en bestämd lillasyster, har gjort mig till det yngsta barnet i familjeskalan, mentalt mätt. Ansvar och jag är som vatten på en nyvaxad motorhuv.

Jag är ohyfsad och oftast bortskämd med egna åsikter baserade på allt och inget och jag gillar det så. Att bli vuxen anser jag, är att bli tråkig, ordet grå definerar det nog bäst. varken vit eller svart och kan inte sägas vara en färg.

Äter inte grönsaker för att de smakar skit, stänger av eller byter kanal när rapport-introt spelar, gör alltid i sista minuten (för man arbetar som effektivast under press) och städning är en konspiration mot universum, därför ansvar isn't my thing!

I've made point! over and out!
Kommentarer
Postat av: elin

jaha det är du som är idébanken haha. rolig design du hade, blev lite förvånad när dina fötter dök upp längst ner. snyggt :)

2009-03-12 @ 02:42:05
URL: http://tankebanken.blogg.se/
Postat av: Nästkommande talare

Jag håller med föregående talare! Är det dina fötter? Jag antar att det mesta här är pre-fab? :P Fränt iaf! =)



//Nuvarande talare

2009-03-12 @ 20:04:41
Postat av: Debela

sv. hehe.. okej.. tror du den mini bärbara är bra då??

2009-03-12 @ 20:45:06
URL: http://debela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0