Wet n' Horny!

DATUM: 2009-07-29 KLOCKSLAG: 20:28:21

jag är.

utan pengar.

eller nästintill har kanske en etta framför tre nollor totalt. och jag har jobbat, men inte kommer det in pengar för det, utan istället kommer det in fakturor från alla de håll.

Trygghansa.

Lulebo.

Jaktkort.

osv.

så nu är jag på knä, ekonomiskt sett och planerna man hade i sommar har också gått ner i sidospår.

det blev ingen inköpt wakeboard, trots att jag har varit erotiskt upphetsad och sexuellt besatt av detta matriella ting. men med "no money", och med en sommar som har max två veckor till på nacken så är det bara att invänta vintern och pluggande.

under tiden jag väntan får jag helt enkelt stanna kåt.

våt och kåt.
Kommentarer
Postat av: SysterYster

fel, du är inte i det våta (därav inte våt). Du är därmed torr och kåt.

2009-07-30 @ 13:39:13
Postat av: kriko

vem kan inte känna igen sig i din situaton...

jag försåtr dig kompis.. jag lovar att vi sak hitta på något innan du flyttar..

jag tycker att du sak kunna berätta för oss näsr du flyttar så man får veta vilket datum man ska fira ;)

2009-07-30 @ 17:43:07
Postat av: pelle

fy fan, jag känner igen mig där! suger hästballe, rent ut sagt!

2009-08-02 @ 14:44:10
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0