Stranden

DATUM: 2009-08-10 KLOCKSLAG: 13:47:12

Stranden igår.

Första gången iår som jag faktiskt var på stranden vid havet. Hittar sand överallt fortfarande, ganska irriterande.

Vattnet var kallt men vädret tillät bad trots det. Spelade beach och gjorde sandpyramider, fick fika i form av Maria och det tackar jag för, gott gott!

Ska på banken i veckan och försöka lista ut hur jag ska placera mina pengar, klurigt det där, eftersom jag inte har någon tidigare kunskap what so ever i aktier, räntefonder, obligationer osv. Men förhoppningsvis så ska jag bli lite klokare efter det. Sen ska jag gå på gymmet har jag bestämt, eller springa, that depends on my motivation at the time...

Nu, bilder!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0