Och var fan är min överasskningsfest?

DATUM: 2009-08-08 KLOCKSLAG: 15:06:25

Fyra öl.

och borttappade kalsonger.

En väldigt trevlig kväll.

Var otaggad när jag gav mig iväg till vad skulle komma att bli Emils överasskningsfest, tog bara med mig tre öl men tänkte egentligen inte dricka, jag körde ju dit trots allt. Sandra ringde just innan jag satt mig i bilen och sa att det endast hade kommit sju personer.

- Det här kommer att suga, tänkte jag samtidigt som jag lämnade huset.

Och det gjorde det också, förvisso.

Men jag hade väldigt trevligt, bara ansikten jag kände igen och en badstrand. Varmt var det i vattnet, och jag stod i kallingar innan jag hade bestämt mig om jag ville bada eller inte. 

Allt som allt, eller hur som helst i vilket fall så kan man sammanfatta det med ett par väl valda ord om nu skulle känna för det med att säga det jag hade tänkt säga från början om jag bara kunde komma till skott vilket kanske skulle vara att förhasta sig, så istället tänker jag använda mig utav några nogrannt utvalda ord för att beskriva det som jag egentligen känner.

...

Jag har några riktigt fina vänner.

Ingen nämnd.

Jag vill ju inte berätta vilka som jag inte ser som mina vänner... Utan ni får leva lyckligt ovetade i eran egna ignorans och bjuda mig på allt det goda ovetande om mitt matriella utnyttjande. 

Nu alla pinsamheter är avgjorda är det tid för att hänga ut lite folk, bara för att väga upp balansen.





Kommentarer
Postat av: sandra

Mohaa, maybe see you there then!



Groteska bilder på Emil, förresten..

2009-08-08 @ 16:45:29
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja klänningarna var ju ett smart drag av mig ;)

Dock borde jag mörda han eftersom hans fotavtryck är kvar på min bil!!!!

2009-08-10 @ 18:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0