Gyttjesim

DATUM: 2009-04-21 KLOCKSLAG: 21:55:40

jag bloggar.

jag.

bloggar!

eller jag skrev det bara för att jag kände att jag måste blogga.

ja du hörde! jag MÅSTE blogga

sådär ja! nu har jag lyckats klämma in ordet blogg fyra, nej, 5 gånger i mina sex ynka radbrytningar.
 
jag är faktiskt på ganska gott humör trots mitt 4km långa gyttjesim. Det hela började med att jag för mig att jag skulle ut och springa. Sagt och gjort, 15 minuter stod jag på uppfarten iförd joggingskor och undrade "Är det bara kläderna eller ser jag såhär töntig ut till vardags"?

Och nej, jag föll inte ner i en enorm gyttjepöl som hade vällt fram på vägen p.g.a. vårens framfart, ledsen att göra er besvikna. Nä istället så hoppade jag mellan isflaken.

och jag är på bra humör?

efter tre stycken strutglassar så brukar de flesta av mina problem lösa sig, alla förutom min sockerkänsliga mage, men det är konsekvenser man får ta. Lyckliga toabesök!'
Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha.. storfesten då ju. Så du missar ngt.

Nää, det var inte ens jaaag ju!

2009-04-23 @ 09:24:14
URL: http://sandralarssonrending.blogg.se/
Postat av: pelle

det låter som en lyckas joggingtur, ey?

2009-04-26 @ 22:43:23
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Sandra

Jo, men jag hade i bakhuvudet att joel inte ville och att du ändå inte kunde. Så därför jag inte nämnt det så mycket mera..

2009-04-27 @ 14:02:06
URL: http://sandralarssonrending.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0