Ironin att dö på sin Födelsedag

DATUM: 2009-04-05 KLOCKSLAG: 11:16:00

354 steg.

totalt.

gick jag på hela lördagen.

Häftigt det här med stegräknare, de säger att en pensionär ska gå ungefär 5000 steg/dag och jag snittar på mina bättre dagar ungefär 3000 steg! Lat-ometer ger utslag!

354 steg!

He have done it again!

Har just ätit frukost och sitter nu och njuter av min nyfunna orgasm-musik, är på ett strålande humör och redo att ta itu med mina högar med läxor! Satt hela gårddagen och organiserade min musik, tog bort och sorterade album, gjorde nya fräscha playlists och bytte musik på mp3n.

~ Du CD med hockeymål!
~ Happiness!


Var fyllechaffis för päronen igår, de skulle till Rickleå på någon krogkväll, de spelade akustisk irlänsk folkmusik där.

udda.

är ordet.

Hämtade dem där vid 1 tiden, och i bilen på vägen hem kommer ämnet "självbild" upp på tablån. Att jag anser mig vara blyg och feg är tydligen helt fel. Ja, inte vet jag men så är det...
Kommentarer
Postat av: Maalin

Grrr,. Undra om du har PMS eller nügot,. Tyckte bara att du använde fel argument, för att använda den. Nog für du ha den, men hjälmen är jag rädd om.



Du är inte blyg eller feg, det var du!

2009-04-05 @ 14:48:24
URL: http://mkbe.blogg.se/
Postat av: Jipp

Säger jag inte! :P Det får alla veta nästa vecka. Mohahahaha! 354 steg... Och du är inte ens tjock. Vad har du för ämnesomsättning egentligen din latmask? :O

2009-04-07 @ 16:32:05
URL: http://sujitra.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0