Gravitation

DATUM: 2009-11-19 KLOCKSLAG: 12:52:40

Min kamera är trasig, eller snarare kaputt!

Den gick sönder någongång mellan utgång och hemfärd i fredags...

Jag minns att jag och "Bulten" var ute på isen på en sjö efter att vi hade bestämt oss för att gå hem. Vi visste inte var vi var någonstans men det kunde vi inte ha brytt oss mindre om, för vi hade för roligt med att kasta oss på mage och göra Anja Perssons "sälen" och tillverkade "symboler" i snön. Men om jag skulle chansa skulle jag nog säga att kameran fick smaka på lite fruset vatten blandat med graviationen. Jag skulle veta säkert om jag bara kunde öppna upp minneskortet och se på bilderna. Men icket, får se om syrran har kortläsaren hemma hos sig när hon kommer tillbaka från huvudstaden.

Inläggen kommer troligtvis att vara bildlösa för ett bra tag framöver!

Inflyttningsfesten i lördag hos Perra och Danne gick inte lika bra. När jag berättade att jag skulle gå hem, åkte jag på stryck av 4- 5 olika personer som tyckte att det var en dålig idé. Sedan så blev jag intacklad i en vägg med huvudet före.

av en full fransyska.

Började blöda näsblod och gick hem.

Vaknade klockan 4 av att något hårt slog mot fönsterrutan. Jag öppnade upp och hittade fem lagomt berusade pojkar med oskyldiga blickar och snöbollar hårt kramande i händerna. I mitt sömniga tillstånd och med dimblick gjorde jag som vilken förälder skulle ha gjort, jag gav dem en rejäl avhyvling (utskällning) och gick tillbaka och la mig i sängen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0