Dagens slutsatser

DATUM: 2009-02-19 KLOCKSLAG: 18:41:48

Bloggdesignen färdig!

det tog så lång tid att jag nästan har tappat intresset för bloggen isig... Meeeen jag ger det ett försök!

Dagen har varit lång och få vettiga saker har tillkommit i blandningen, men några få slutsatser har dragits, bland annat:

Dagens slutsatser:

  • Människan och även andra arter (t.ex. Hundar och Blåvalar) har evolverat från Emils mamma, dvs. Emils mamma är förfadern (modern?) till den moderna människan!
  • Det franska ordet: serviable betyder horig på svenska
  • Hitler föddes från en moderspaprika...
  • Mitt hjärta låter fullt normlat vilket har kommit fram efter en nogrann undersökning med stetoskop.
  • Att grodan skulle vara nära släkting med människan har nu bevisats vara falskt efter att nya resultat har publicerats idag!
  • Härmed har förbud tillsats på det tidigare vida omdiskuterade ämnen: "servering av fiskpinnar i hushållen", ytterligare straff kan tillkomma ifall dessa fiskpinnar har stekts tillsammans med solrosfrön!

Sedär! Man kan ju iaf inte säga att jag inte gjort något idag!
Kommentarer
Postat av: Emil Bergström din älskade pojkvän.

du glömde att:

The bird is the word, and the cake is a lie.



idiot.



parce que tu est un garcon tres serviable, je veux achte un heur qeu tu dance pour moi tres sexi, ton salope ^^. bissou

2009-03-03 @ 16:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0