My Better Half

DATUM: 2009-08-06 KLOCKSLAG: 22:08:31

jag flyttar om ca. 2 veckor.

jesus! (ni vet han som var i robinson 1999) (inte?) (han i bibeln då?) är det så lite kvar? 

trots att jag har bott utomlands ett år så känns detta som det första verkliga steget ut i världen, där allt ansvar ligger på mig och mina handlingar och jag har ingen självklar bas att gå tillbaka till. 

Det där med ekonomin är däremot en knepigare fråga, min mage och min plånbok är aldrig överens, och jag har ingen aning om några som helst priser eller vad som är billigare eller vilka maträtter är billiga att tillaga.

tacka vet jag gröt.

det sägs vara nyttigt också...

gröt it is! 

att lämna vänner och familj bakom mig är däremot ingen "biggie" eftersom jag har naturlig asocial personlighet och egentligen inte har sådär jättemånga vänner. jag får väl helt enkelt bara köpa nya... menar skaffa nya vänner i Luleå. 


min bättre hälft! 

och ja, det är mascara. (annars syns ju inte hårväxten, hallå?!)
Kommentarer
Postat av: PELLE

mascara-mustach är ju fan det snyggaste som finns! näst efter mig då (som spelar av brad pitt).



jag minns robinson-jesus, ja. han och hans självgoda namn. vem döper sig efter mesias? pff!



men hey, vad ska asociala du göra i Lule då? PLugga?

2009-08-07 @ 22:50:05
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: sandra

ey, vart är det du kommer bo? :) (ja, vet Luleå, men tänkte place, liksom)

2009-08-08 @ 10:18:05
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/
Postat av: sandra

Men heipa, då bor ju du ännu närmare Univeristet än jag :D



Bor på Vänortsvägen 106. Du följer vägen bort från LTU så långt det går - där bor jag! Ca 900 m ifrån skolan ungefär :) Det är relativt nybyggt, så det finns inte på hitta.se, hoho.



Har en hyra på 3200, men he äre värt!

2009-08-08 @ 12:24:42
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/
Postat av: sandra

Men ändå kul att du valde korridor :D Jag får se till att vara extra social på aktiviteter och i skolan då, haha!



Din hyra kändes mer human. Hm. Men jag får väl vara glad över att jag har... "mitt egna", eftersom det inte blir lika mycket folk som i en korridor. Eller, ja :)



Oh yes, I will! Kommer nog åka upp den 16-17, om jag hittar någon passande buss dvs! Själv?

2009-08-08 @ 14:36:02
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0