Webb-knådande

DATUM: 2009-04-13 KLOCKSLAG: 12:20:48

Har suttit och jobbat med webbdesignen idag, hemsidan (Granån- och Jomarks Bygdegårdsförening) börjar sakta men säkert ta form, förstasidan är färdig och jag har börjat med fotalbumet (där diverse problem har dykt upp!), men det känns bra trots det. De undrade när hemsidan skulle bli färdig, så nu har jag iaf något att visa upp nästa gång de frågar.

Trodde däremot inte att webbdesign var så mycket kodning som det är, naiv som jag är så trodde (hoppades) jag att webbdesign var mer om design är kodandet! shi fick jag! man sitter och sliter håret hela tiden när css, eller html spökar! sedan inte tala om actionscriptet i flash, trodde nästan att det var ett förlorat slag ett tag, men jag lyckades resa mig.

Ska knåda lite mer på sidan, sedan ska jag göra lite projekt, eftersom det är dags att ta itu med det med!

Sen får vi se vad som händer under lovet, Lina hörde av sig och undrade om vi kunde hitta på något, så det lät positivt. Ringde även Ågren, men han var på svensexa och sa att han skulle ringa upp, men måste nog ringa honom, han blev ju som han vart. Hoppades på att vi kanske skulle kunna dra ihop ett gäng med Sebulba, Tonie osv. men men vi får väl se.

Såhär ser hemsidan ut än så länge:
Kommentarer
Postat av: Ida

SV; Vilket universitet har du valt som första då? Luleå eller?

2009-04-13 @ 21:56:34
URL: http://frokenlindfors.blogg.se/
Postat av: Maalin

Det är rätt kul ändü med kodning, kan extremt lite, men det är som kul att prova sig fram.



Okej, ska söka efter nügra som hon kan tänka sig ha.

2009-04-14 @ 09:28:57
URL: http://mkbe.blogg.se/
Postat av: Jippan

Hahaha, rätt åt dom jävla snorungarna! :O Jag hatar barn! :O



Btw, jag håller med. Träna är överskattet... Men har man inte bra ämnesomsättning så är det bara att lida! :'(

2009-04-15 @ 10:35:30
URL: http://sujitra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0