Glädjerus

DATUM: 2009-04-06 KLOCKSLAG: 16:24:10

Detta dumma leende

Jag får inte bort det, det sitter hårt. Jag dansar och snurrar omkring klumpigt men nöjd. Vet inte varför, men jag är i ett glädje rus!

det kliar i fingrarna!

på vänstra skinkan med, vänta...

sköönt...

som sagt det kliar i fingrarna, det kliar för att få bort saker och har byggt sig upp på hög, historian, projektet, biologin, ja ALLT! mp3n och den nya musik har gått på högvarv idag! skruvar upp volymen några steg till och sjunger med, idag svänger det!

~ Theeeeere's a differeeeeence from me to theeem!


Jag ska fan ut och springa senare ikväll! efter maten? då var det bestämt! låna pengar? här är min kortkod! min mamma? iiiinga problem!

Det bittra mig, det ångestfyllda mig med alla i-lands problem i världen är som bortblåst! Jag kommer nog vilja ge mig straffslag senare när jag läser detta om två dagar eller så, idag skiter jag i varken eller! hahaha!

~ Look around look around around!


Stort Tack till Mariana's Trench och Jack's Mannequin för dagens musik
och Tack Alexander Burström och Jonathan Wikberg för sällskapet
och Tack Odd Stokka för dagens lögn, dagens myt!

hahaha, kan man heta Odd Stokka kan man heta vad fan som helst! Svenne till Norrman? General i Vietnamkriget? Storfiskaren med hällefludror som krossar båtar? Mannen med allt, mannen som gjort det du gjort FAAAAST VÄRRE OCH BÄTTRE!

*applåd*
*barnsligt fnitter*

Ouuuwwi, Biologi!
Kommentarer
Postat av: Zidden

Får jag fråga vad du har rökt på för nå? :O

2009-04-06 @ 17:09:40
URL: http://jontewikbergs.blogg.se/
Postat av: Emil Bergström din älskade pojkvän.

kortkoden sa du var?

2009-04-06 @ 19:49:57
Postat av: Anonym

cool blogg!

2009-04-06 @ 19:52:53
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Sandra

För det absolut första -- Så du har pojkvän nu också...? (tittar upp i kommentarerna)



För det andra -- Du är så satans äcklig va? "två taxöron fladdrande i vinden!" - va fan pontus? :p



För det tredje -- Yoga är bra:] och jag tycker lite synd om dig som inte klarar av det. mohahaha..

2009-04-07 @ 12:46:44
URL: http://sandralarssonrending.blogg.se/
Postat av: Sandra

---oohoo ja. Jag ska håna xD



Mooooooooooha

-ha

-ha

-ha

-ha

-haaaaa

-a

2009-04-08 @ 12:28:33
URL: http://sandralarssonrending.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0